Publicerat December 3, 201411 yr Jäpp, nu har vi för kännedom fått en dylik även utanför Kristianstad (Karsholm). Ska bli spännande att prova, har bokat tid på tisdag... Många har ju haft gott att säga om denna träningsform. Kul med lite nya satsningar! Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat December 18, 201411 yr Författare Mads, det gick utmärkt - rolig form av träning, och jag är nöjd med resultatet. Dock tar man skott där som man aldrig skulle göra in real life... "Det är ju min tur att skjuta". Omväxlande med omedelbar feedback, kommer att åka dit igen. Man får vara lite uppmärksam på värmeutvecklingen i pipa/dämp dock, de har också tryckluft på varje station för att hjälpa till med detta. Kostnad 1790 för en timme och sex pers = 300/st. Utan stress sköt jag på denna tid 65 skott, bytte ändå pipa ett par gånger under tiden. Rekommenderas, i synnerhet så här års då man slipper frysa där Skickas från min iPhone via Tapatalk