Publicerat December 6, 201411 yr 3 såter han vi med idag, gris i alla tre. Lite stolpe ut i början men sen rättade de till sig. undertecknad sköt två. Va ju tvungen att stoppa den gris bror sköt bom på... O så sköt jag en som tryckte 3 m från mig. Lite film från dagen...
Publicerat December 7, 201411 yr Synd att det var så trångt, kollat flera gånger, ser inte grisen när du skjuter.. Häftigt klipp oavsett!
Publicerat December 7, 201411 yr Författare Synd att det var så trångt, kollat flera gånger, ser inte grisen när du skjuter.. Häftigt klipp oavsett! Räcker väl om jag ser den De är den där jävla fiskögelinsen som ställer till det.. allt ser längre ut än det är. Den stannade till precis framför stenen. kör man typ bild för bild ser man en lite svart klump nån sekund... Skulle inte skjutit om bror inte precis saluterat den nått hundratal meter bortanför backen. Två skott sen rök hunden på grisen och de tumlade runt å slogs lite... Tog det för att den va träffad, då tar iallafall jag lite knepigare skott... typ chansar lite.. Sen ville jag inte ha hundarna till o börja slåss vid grisen, därför vänder jag och tjatar med mig Signe. Signe körde gris rätt bra idag men inte fan hinner de skjuta ordentligt... två bom på gris i samma såt. Men fasen de va nästan helt mörkt och det gick undan rätt så bra efter att jag rusat in och vrålat och sprängt grishögen, jävlar vilken fart de blev då De höll ju på att bli mörkt så smyga in och skjuta själv skulle ta tid, sen gnällde bror över radion att jag skulle stöta inte skjuta fler själv