Publicerat December 9, 201411 yr Nu till helgen är det ju hundmässa i Älvsjö. Är det någon som ska dit? Kanske är det någon som ska stå i rasmontern för sin ras? Vi ska troligen dit på söndag förmiddag.
Publicerat December 9, 201411 yr Låter spännande! Jag ska se prata med sambon och se hur planerna ser ut. Kanske kan hälsa på varandra då!
Publicerat December 9, 201411 yr Författare Min ADB ska ställas ut.........Det låter som att nån annan än du ska göra det, eller? Vilken dag är det?
Publicerat December 10, 201411 yr Jag och hustrun ska ställa ut samt stå i rasmontern för Chesapeake bay retriver, /P
Publicerat December 10, 201411 yr Författare Jag och hustrun ska ställa ut samt stå i rasmontern för Chesapeake bay retriver, /P Den kommer jag absolut att besöka om vi nu kommer iväg. får se om jag vågar ge mig till känna bara...
Publicerat December 10, 201411 yr Den kommer jag absolut att besöka om vi nu kommer iväg. får se om jag vågar ge mig till känna bara... Varken jag eller hunden bits , kanske frugan då ;-)))Även våran uppfödare kommer vara i Rasmontern , /P
Publicerat December 11, 201411 yr Det låter som att nån annan än du ska göra det, eller? Vilken dag är det?Jag ska ställa min Adb med//Krille