Publicerat December 12, 201411 yr Jag tänkte köpa avståndmätare och undrar om någon använder denna och kan ge lite feedback? Såg den på XXL och kändes mkt bra i handen. http://www.handladigitalt.se/nikon-aculon-al11-avstandsmatare-p-7783.html Tacksam för svar! Mvh Dorin
Publicerat December 13, 201411 yr Författare Jag köpte den idag på xxl... kunde inte låta bli. Gjorde några snabba tester och kan säga att den verkar vara värd pengarna. Väldigt liten, lätt, snabb och skarp bild kunde jag se på direkten. Ska prova den mer imorgon på drevjakten då kan jag återkoppla med feedback. :-)
Publicerat December 14, 201411 yr För det priset är det ett bra köp. Vet några som har (och lånat själv på någon jakt) och inte något nämnvärt. Bara man köper den och vet att den är "billig" och inte tror det kan jämföras rakt av med Zeiss eller Swarovski så kommer den förmodligen hänga med länge
Publicerat December 14, 201411 yr har haft en ett halvår och den är ok inga märkvärdigheter, men trevlig i storlek och hantering jag ville ha en som man kan ha med sig och som fungerat ut till minst 300m
Publicerat December 14, 201411 yr Författare Idag var första jakten med den och jag är nöjd. Den klarade uppgiften utmärkt. Jakten gick också bra- fick ett rådjur.
Publicerat December 14, 201411 yr Idag var första jakten med den och jag är nöjd. Den klarade uppgiften utmärkt. Jakten gick också bra- fick ett rådjur. på vilket avstånd?