Publicerat December 17, 201411 yr Testade en garmin 320 tror jag att den hette på min hund igår. Ingen hit. Finns det någon annan gps som funkar likt en garmin? Antennen va liksom längre än hunden.
Publicerat December 17, 201411 yr Satsa på DC40 Då halsbandets mottagare är mindre än DC50. DC50 Blir väldigt stor på en liten hund. Vet dock inte om de går att få tag numera på DC40? S.
Publicerat December 17, 201411 yr Jaha, är det en tjt. Testa isf pointer jakt om du vill ha så liten som möjligt.
Publicerat December 17, 201411 yr Detta är en populär post. Har en kompis som använde en sådan här väst till sin pyttelilla tax. Borde kunna funka. Blir ju lättare att bära den på ryggen. http://fahallenjakt.se/hundvastar-flarpar/gps-vast-for-dc-30-dc40-halsband/?gclid=Cj0KEQiA8MSkBRCP5LaRlcOAusMBEiQAiqldkj-Cwc-LhcJcUEoImVDnroI1-07uSYEcj97J3UGARL4aAoB28P8HAQ
Publicerat December 17, 201411 yr jag har tjt och dc40 , men har bytt till ett mindre halsband bara kom ihåg att den inte får sitta för löst , så den slår mot frambenen . Ulf
Publicerat December 17, 201411 yr Svårt med väst till tjt om man inte har tik. Brukar oftast bli att remmen blir över snorren.
Publicerat December 17, 201411 yr Författare Detta är en populär post. Vilka bamse hundar ni har :-) Mini väger ca 4kg. Om jag köper en reflexväst storlek s måste jag sy om den.
Publicerat December 17, 201411 yr Vilka bamse hundar ni har :-) Mini väger ca 4kg. Om jag köper en reflexväst storlek s måste jag sy om den. Oj! Måste få se bild på han/henne
Publicerat December 17, 201411 yr Kanske en traditionell RF-pejl är den bästa lösningen. Om de finns att köpa fortfarande dvs.... /Må Edit. Hittade Contact och Edén. 70 gram inkl. batterier... http://www.hylte-lantman.com/elektronik-877/hundpejl-719/eden-267?product_id=8405
Publicerat December 17, 201411 yr Vilka bamse hundar ni har :-) Mini väger ca 4kg. Om jag köper en reflexväst storlek s måste jag sy om den. Aha...chihuahua-storlek med andra ord...då förstår jag Är inte en del av GSM/GPS pejlarna lite smidigare då...Tracker, Swepoint e.dyl!?? Du har ju t.ex nya Swepoint Novus...
Publicerat December 17, 201411 yr Vilka bamse hundar ni har :-) Mini väger ca 4kg. Om jag köper en reflexväst storlek s måste jag sy om den.Skulle nog ändå satsat på väst.....undrar om det inte går att få måttbeställt. Om du vill kan du låna ett dc30 av mig under mellandagarna.......fast du får nog göra nåt extrahål i det......mvh/Urban
Publicerat December 17, 201411 yr Just den där västen hade ju XS också. Skulle nog av bilden att dömma säga att den är jämnstor (om inte snäppet större) med taxen jag refererade.
Publicerat December 17, 201411 yr Har väst på min 7 månaders tax och det funkar bra, fick i och för sig sy in den lite men det är bara några stygn som lätt tas bort när hon blir större! Garmin dc 40 utan halsband i den!
Publicerat December 17, 201411 yr Det vore ju kanon. Dyker du förbi imorgon?Jepp!....bara att ladda bryggaren!mvh/Urban
Publicerat December 17, 201411 yr Jepp!....bara att ladda bryggaren! mvh/Urban brännaren menar du väl