Publicerat December 19, 201411 yr några hagelsmällare, kan det vara nått?? får väl åka dit i morgon då vi ändå ska till Götene.
Publicerat December 19, 201411 yr Var där häromdagen, tydligen världens första benelli center. Inte så mycket mer än det bilden visar ännu dock. Men gillar såväl Kjell som affären.
Publicerat December 19, 201411 yr På förekommen anledning Men herregud du behöver ju akut hjälp Det finns ju bara automater på bilden /M
Publicerat December 19, 201411 yr Detta är en populär post. Det finns ju bara automater på bilden /M Finns det något annat som går att använda?? /Mike
Publicerat December 19, 201411 yr Var där för några timmar sen.. Är som det nämndes ovanför inte mer än det som syns på bilden. Men den genomskinliga hagelpangen var rätt kul!
Publicerat December 19, 201411 yr Finns det något annat som går att använda?? /Mike Ånej förstås, tänkte inte på det /M
Publicerat December 19, 201411 yr Författare Men fatta... det är ju fler bössor på bilden än vad jag har Benellimodeller i minnet.. Risken är att man skulle ruinera sig, hitta ngt som man kärar ned sig hårt i.. Comfort i sportingutförande med smal spång och portning.. jag vet inte. Hanterade en modell som heter Super Sport på någon mässa och den gav brutal mersmak.. Sen kan det ju vara så att de lyckats ta hem Cordoba.. den hade jag velat lägga vantarna på och känna på.. Och förövrigt är de snortrevligt folk, åtminstone de jag haft att göra med i den butiken! Nästan så jag lurar på att genomföra kommande rävbösseaffär med dem.. bara för att..
Publicerat December 19, 201411 yr Grämer mig så ända in att jag inte lyckades få in en Cordoba från Finland. Hög vill ha faktor på den! S.