Publicerat December 20, 201411 yr Detta är en populär post. Här är min favorit inskjutningstavla för fri nedladdning: http://www.spuhr.biz/downloads Den har enbart gråa fält för att man skall kunna se kulhålen i kikarsiktet.
Publicerat December 21, 201411 yr Tack, vad trevligt! Ska nyttjas så snart bössan kommer tillbaka från smeden med nya siktet monterat!
Publicerat December 21, 201411 yr Jag provade din tavla idag det är iof ganska mörkt idag så jag saknar svarta konturer för att kunna se kanterna ordentligt annars funkade den fint. Skulle säkert gå bättre när det är ljusare ute Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat December 21, 201411 yr Jag vill ha en inskjutningstavla med färdiga, runda tighta träffbilder som man kan skriva ut och skryta med
Publicerat December 21, 201411 yr Jag provade din tavla idag det är iof ganska mörkt idag så jag saknar svarta konturer för att kunna se kanterna ordentligt annars funkade den fint. Skulle säkert gå bättre när det är ljusare ute Sent from my iPhone using Tapatalk Du behöver ett bättre kikarsikte ;-)
Publicerat December 21, 201411 yr Jo det är möjligt men känns onödigt för inskjutning när den funkar för bra annars Sent from my iPhone using Tapatalk