Publicerat Oktober 22, 200619 yr Hejsan,har faktist funderat på att önska mej en födelsedags present av min kära hustru ;D Skjutövningar med instruktör i hagel skytte,vore väl grejer Har ni några erfarenheter av detta? Jag har kikat lite på en hemsida som heter Sörmland o Sörmland den skolan finns i Nyköping,dock tycker jag att sidan inte är vidare informell vad det gäller priser och så. Tänkte att jag skulle komma dit på morgonen o skjuta litet, sen lite lunch o sedan skjuta vidare på eftermiddagen. Inbillar mej att efter en sådan dag har man nog lärt sej en hel del ang.flyktskytte. Nån som testat och vet vad det kostar,och kan tala om hur mycket mer man fattar av denna roliga konst efter en dag i skolbänken?
Publicerat Oktober 22, 200619 yr Sugen jag med faktiskt.. Tror jag tar Thoresta och West Stockholm Shooting school men jag har inte bestämt mej än. Skjutit för Tom Aldrin på en mässa och det var tveklöst kul! Mvh!
Publicerat Oktober 22, 200619 yr Sugen jag med faktiskt.. Tror jag tar Thoresta och West Stockholm Shooting school men jag har inte bestämt mej än. Skjutit för Tom Aldrin på en mässa och det var tveklöst kul! Mvh! Har hört att Tom A. kostar 1000 spänn i timmen .....
Publicerat Oktober 23, 200619 yr Är och kör hund på jakterna på Thoresta så det ter sig naturligt att köra dit. Dock inte aktuellt nu, mitt i säsongen så har man inte tid att ställa sig på skjutbanan. Mvh!
Publicerat December 12, 200619 yr Det skulle vara kanon kul. Och det skulle nog behövas. Jag får nog ta och kolla med jaktskyttebanorna häromkring.