Publicerat December 30, 201411 yr Detta är en populär post. En fråga, Jag önskar att viltvård hade en egen ämnestråd och inte hamnar bland massa hattande och fnattande i jakt/ fällfångst/ stendöd grävling/ och Gud vet vad som finns där i. Viltvård handlar inte bara om predatorjakt utan om så mycket mycket mer. Är det möjligt???
Publicerat December 30, 201411 yr Jag tycker det låter som ett jättebra förslag! Skickat från telefonen.
Publicerat December 30, 201411 yr Detta är en populär post. Noterat och det är nog inte helt galet. Återkommer... "nog inte helt galet" ? Surjämte! kom igen nu och ge Lecha cred för ett av de bästa och mest konstruktiva förslagen på länge
Publicerat December 30, 201411 yr Detta är en populär post. "nog inte helt galet" ? Surjämte! kom igen nu och ge Lecha cred för ett av de bästa och mest konstruktiva förslagen på länge -"he var int illa" är en Jämtes sätt att säga att någonting var riktigt gott så det var ju det jag sade, men på mitt sätt! Jo, förslaget var så bra att arean redan är uppe! Vi hade det uppe på diskussion för flera år sedan men varför det rann ut i sanden då är det nog ingen som kommer ihåg...
Publicerat December 31, 201411 yr Renodlat den gamla tråden till Predatorer Jakt / Fällfångst sen fixade Wiz en ren Viltvårdsarea. Flyttade något ämne över till nya arean, finns säkert fler att flytta.