Publicerat December 31, 201411 yr hur hittar man info så man kan spara jakten på datorn, jag har bara uppdaterat den via dator?
Publicerat December 31, 201411 yr Base Camp installerat på datorn, med lämplig karta också installerad. Koppla upp 320n med USB-sladd. Överför spår från 320 till dator. För utförligare info...RTFM ;-)
Publicerat December 31, 201411 yr Nada...Zip...du laddar ner det gratis från Garmins hemsida. Kartor måste du ju köpa separat dock...typ Friluftskartan edyl på CD. I Base Camp ligger enbart en väldigt basal karta som standard. Har du skaffat karta till 330n 'enbart' på minneskort...går det inte att få över den kartan till Base Camp...utan du måste ha en karta som kommer på CD...eller som brukligt på Garmins orginalkartor...både på en CD och på ett minneskort.
Publicerat December 31, 201411 yr Författare jo jag har garminskarta på mini sdkort sen kör jag oftast piiiiiiiiiiiratttttt piraten kan jag inte få in i datorn. en tack för info då vet jag att det är kört!
Publicerat December 31, 201411 yr Garmins kopieringsskydd är väl inte kassaskåpssäkert kan jag tro...men tips om detta får du nog söka i det fördolda ;-) (jag har ingen aning)