Publicerat Januari 4, 201511 yr nån mer info? länge sen jag bytte kikare så jag funderar på att byta z61 1-6x24 mot samma fast exos, men hittar inga tester! hade samma fundering när jag köpte z6i för knappt tre månader sedan!
Publicerat Januari 4, 201511 yr Var det inte den som testades i senaste svensk jakt och fick dåligt betyg?
Publicerat Januari 5, 201511 yr Författare någon som kan fota testen eller skanna in den? västervik verkar inte ha svensk jakt!
Publicerat Januari 5, 201511 yr Ozzian, återkom gärna med reaktioner på artikeln - även jag är intresserad av deras 1-8 men hittade inte tidningen i kiosken!
Publicerat Januari 5, 201511 yr Joooo...byt för fan...kommersialismens kvarnar måste mala. Konsumera mera!
Publicerat Januari 5, 201511 yr Författare jo helt klart, men det är mot min religion att byta ner mig!
Publicerat Januari 5, 201511 yr Författare kallar o kallar, den finns där hela tiden. får se om jag ska till slut byta helixen mot en dsd, bara för att djävulen ska svalna.