Publicerat Januari 7, 201511 yr Tjou! Hur har ni som har tre hundar i en bil löst det? Har två nu och inom några år så är jag sugen på en till. Har en v70 med en ganska stor bur men vet inte om jag kan få in tre ganska stora hundar där (vorsteh å munster). Har två barn så där går inga fler in.
Publicerat Januari 7, 201511 yr Du har ju sett vår lösning. Vi har en enkelbur (för den vilda) och sedan sitter de väluppfostrade lösa bredvid. Tanken är att så småningom skaffa grindar och en flyttbar mellanvägg.
Publicerat Januari 7, 201511 yr Störst med galler fram å grindar bakåt, då måste du få in dem. För så liten är väl inte skuffen?
Publicerat Januari 7, 201511 yr Författare Du har ju sett vår lösning. Vi har en enkelbur (för den vilda) och sedan sitter de väluppfostrade lösa bredvid. Tanken är att så småningom skaffa grindar och en flyttbar mellanvägg. Störst med galler fram å grindar bakåt, då måste du få in dem. För så liten är väl inte skuffen?Ja det kanske är så man måste göra. Det känns lite oroligt utan bur. Vetefan om jag törs lämna Ozzie utan. Men en halvbur är ju ett alternativt, för 3 i den buren jag har känns lite för tajt.Släp känns lite bökigt + att det inte fungerar på semestern mm.
Publicerat Januari 7, 201511 yr Takbox är klockrent. måste gå skitfint att stoppa i hund två när vorstehrn redan sitter där