Publicerat December 24, 200421 yr Äntligen har det kommit snö upp till oss i Luleå. Nu blir det någon Toppfågelsväng här på hemmamarkerna och förhoppningsvis en dagstur mot fjällskogarna under mellandagarna. Hur ser det ut hos er ? Kanske någon som fällt säsongens första topptjäder eller orrtupp redan ?
Publicerat December 24, 200421 yr Ja, troligtvis blir det en sväng i skogarna kring stugan under julhelgen. Vissa andra är ju inte ledig under mellandagarna..... GOD JUL på er alla!
Publicerat December 28, 200421 yr Jodå, har tagit ledigt 5 dagar. Bössan är nyligen inskjuten på 150 m. Toppfågel på dagarna, räv på nätterna
Publicerat Januari 13, 200521 yr Japp, min Ruger 243 är också redo, inskjuten på 150m. (som du vet beretta ;D) jag ska upp tillstugan i Mårdsel på lördag och se vad man kan hitta. mvh.hallen
Publicerat Januari 13, 200521 yr Författare Japp, min Ruger 243 är också redo, inskjuten på 150m. (som du vet beretta ;D) jag ska upp tillstugan i Mårdsel på lördag och se vad man kan hitta.mvh.hallen Hoppas du får ett bättre väder än vi har haft senaste dygnet. En riktig skitvinter är det > Hoppas rugern får tala ;D