Publicerat Januari 9, 201511 yr Jag har blivit inringd i sistaminuten för att hålla ett föredrag om jaktvapen. Nu har jag gjort mig av med mitt referensmaterial gällande kulor. Det är på tisdag kväll i Västervik. Jag undrar om någon har några kulor liggandes, allra helst skulle jag vilja ha en .45 i 450-500 grain. Jag åker till södra Stockholm i kväll, mot småland igen lördag vig 15-rycket. *hoppas
Publicerat Januari 9, 201511 yr jag TROR kosta Jaktia har dom ligger bara i påse så det kan vara nått hemgjort.
Publicerat Januari 10, 201511 yr Författare kanske kan lösa detta MEN vill du ha en hel påse? 50 bulor! Rättning, jag kan ta emot fler men behöver bara en till på tisdag.
Publicerat Januari 10, 201511 yr ok, jag kan ju bara fixa en hel påse, men betalar gör du, så då sket det väl sig? men nån måste väl kunna avvara en j-a kula?
Publicerat Januari 10, 201511 yr Författare Klart jag kan avvara en kula kaliber 458 Kanon, kan du skicka den så att jag har den till tisdag?
Publicerat Januari 10, 201511 yr En Hornady rundnos 500gr och en Sierra hålspets 300gr ligger i posten nu, du borde ha dem på måndag.
Publicerat Januari 10, 201511 yr Författare En Hornady rundnos 500gr och en Sierra hålspets 300gr ligger i posten nu, du borde ha dem på måndag.Tack och bock!Återkom med önskemål om motprestation!
Publicerat Januari 10, 201511 yr Tack men det är lugnt, 14 kronor porto stjälper inte familjeekonomin. Jag tror på någon form av himmelsk rättvisa, är man bara snäll när man har möjlighet att ställa upp så lönar det sig i slutändan, någon gång någonstans är kanske någon annan snäll mot mig