Publicerat Januari 11, 201511 yr Sitter någon på info om caprinus hagelbockar? Är egentligen ute efter en browning då min senaste bock fått gå till skroten, trillade över en caprinus som en granne ska sälja ( gubbe 80år). Enligt han själv är den skjuten ca 2000skott sen ny och den är verkligen fin vad man kan se till det yttre. Han vill ha 16 000kr för den, låter det rimligt och är de bra grejer?
Publicerat Januari 11, 201511 yr Det är billigt....... Sett till vad du får är det tom skitbilligt. Sedan om det är en Caprinus/Flodman du ska ha är en annan femma - det är inte alla som kan köra en F1 racer heller. /T
Publicerat Januari 11, 201511 yr Författare Ska jag tolka det som att den kräver ett visst mått av kärlek för att fungera som en f1 racer?
Publicerat Januari 11, 201511 yr Ja. Sköt den rätt och den är snudd på outslitlig och driftsäker som få, sköt den fel och de har en benägenhet att strula en del...... /T
Publicerat Januari 12, 201511 yr Författare Sambon nöp den och ska se till att få gjort om kolven. Jag köpte en begagnat browning ultra xs prestige så nu blir det inget mer handlat i vapenväg detta året.