Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

www.jakt.se Pålitlig?

Featured Replies

Publicerat

Har handlat en gång hos dom... Supersnabb leverans så de är nog att lita på!

Publicerat

Har handlat där flera gånger, både på internet och i deras fysiska butik när jag bodde i Sundsvall. De är pålitliga, trevliga och har snabb leverans när de har sina saker inne. har dock aldrig köpt vapen därifrån så hur just det fungerar vet jag inte, men med tanke hur bra resten fungerar ska det inte vara något problem!

Publicerat

Jag har köpt ett vapen och lite annat genom deras webshop. Hyfsat snabba, mycket trevliga och hjälpsamma. Skulle utan tvekan köpa där igen.

Publicerat

Har handlat en del tillbehör där och det har funkat bra - förutom vid något enstaka tillfälle då jag fått ringa och påminna för att leveransen skall gå iväg.

Publicerat

Köpte en bössa där, gick smidigt.

Publicerat

När väl licensen är godkänd kan det vara värt att ringa och påminna om beställningen, annars kan det ta ett par veckor innan de skickar bössan. För säkerhets skull kan du mejla en kopia på den godkända licensen. För övrigt tycker jag de ger bra service.

Publicerat

Inte de snabbaste enligt min mening. Lade en beställning på grejer från USA för ett litet tag sen och den har redan kommit. Väntar fortfarande på mina grejer från jakt.se. Att man får vänta en extra dag eller två är okej men blir förbannad när vi talar om veckor. Jag förväntas snällt uppfylla min del av "avtalet" och pröjsa fullt pris medan de kan skita i att skicka grejerna i tid. Om jag inte får någon form av kompensation så är det sista gången jag handlar från dem. Det är en helt annan femma om det står att sakerna inte finns i lager eller att de strax efter beställningen informerar om att sakerna inte finns på lager. Då kan göra ett val om man vill handla där eller någon annanstans.

Publicerat

Har köpt mycket grejer av dem även vapen via webbshoppen

har aldrig krånglat är mycket nöjd

• 3 weeks later...
Publicerat

Inte fullt så imponerad av servicen. Köpte en bössa och fick maila några gånger innan dom skickade, tog en månad efter jag hade fått licensen. En annan gång köpte jag ett magasin som enligt hemsidan fanns i lager, fick ett bekräftelsemail och sen inget.... Efter en vecka så kom pengar in på kontot igen och ingen svarade på några mail. Till slut svarade dom via face book och då bara lamt att dom hade semesterstängt trots att det stod på hemsidan att webbshoppen var öppen. Sen toppade dom upplevelsen med att skicka mig en påminnelsefaktura ett år efter jag hade gjort mitt köp som jag fullbetalade vid köptillfället. Alla kan ha en dålig dag men personligen så är det färdighandlat där.

Publicerat

Har köpt en zeiss, en z6i, en helia 5 och en del mindre grejer och det har alltid varit helt problemfritt!

Publicerat

Nja jag är väll så där nöjd med deras service.

Jag köpte en Sako quad av dom. Jag hade en öppen licens och det meddelade jag vid köpet.

Ändå fick jag en licens ansökan hem en vecka efter.
Jag mailade och ringde och det tog närmare en månad innan jag fick hem pangen.