Publicerat Januari 16, 201511 yr Hej, jag har funderat en tid på att byta till t.ex. Browning Bar eller Browning Maral. Även Benellis halvautomat har varit upp på önskelistan , men vad tycker ni om dessa gevär? ge förslag på andra gevär.
Publicerat Januari 16, 201511 yr Får väl föreslå Sauer 303 då, trycket och precisionen gör den till det enda alternativet för mig när det gäller halvautomater för kula.
Publicerat Januari 16, 201511 yr Kan kan man väl - för det kan man på alla vapen, men inte själv...... /T
Publicerat Januari 16, 201511 yr Du har rätt, jag utgick från att frågan gällde om den fungerade som tex en R8 vid pipbyte.
Publicerat Januari 16, 201511 yr Har en Benelli Argo själv. Mycket nöjd med precisionen. Finns pipor i olika längder att byta med - men du kan inte byta kaliber på ett enkelt vis.
Publicerat Januari 16, 201511 yr Du har rätt, jag utgick från att frågan gällde om den fungerade som tex en R8 vid pipbyte. Det finns det mig veterligen INGEN automat på marknaden som kan och jag ställer mig ytterst tveksam till att de skulle gå att tillverka en sådan till ett pris som marknaden skulle finna attraktivt. /T
Publicerat Januari 16, 201511 yr Har en Benelli Argo själv. Mycket nöjd med precisionen. Finns pipor i olika längder att byta med - men du kan inte byta kaliber på ett enkelt vis. Kaliber? Vikt på kulorna som skjuter bra? Har en själv(30-06) men mest skjutit lättare kulor och upptäckt att precisionen verkar öka med tyngre kulor. Kanske är samma sak med din bössa?