Publicerat Januari 20, 201511 yr Författare Fick hem remmen i dag! Det blev jäkligt fint på min kära 30-06, en riktigt snygg och bekväm rem.
Publicerat Januari 21, 201511 yr Författare Nästan viktigaste egenskapen på en rem Jepp, och att den är bred så den inte skär in i axeln på en.
Publicerat Januari 21, 201511 yr AK har en hel del schyssta prylar.. Har ett par st patronhållare i olika bälten och väskor ifrån dom ( liite partisk då jag känner ägaren..;-)) men prylarna har jag köpt! J
Publicerat Januari 21, 201511 yr Författare AK har en hel del schyssta prylar.. Har ett par st patronhållare i olika bälten och väskor ifrån dom ( liite partisk då jag känner ägaren..;-)) men prylarna har jag köpt! J Jo, dom har jäkligt trevliga prylar. Har sneglat på både deras väskor och patronbälte till både 30-06 och 375H&H.
Publicerat Januari 25, 201511 yr Författare Blev en väska från Afrikanska Kompaniet också. Bra att ha amunition och annat i när man ska tex till skjutbanan.