Publicerat Januari 20, 201511 yr Är det någon som testat x-sight? finns på handla digitalt för 8000:-
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Nix, men har ingen superbra erfarenhet av deras tidigare sikte. Vad jag vet så tåler dom bara kalibrar till Max 30 - 06. Hade tittat på en digisight istället Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Det funkar säkert.men enl handladigitalt så garanterar man bara att det håller upp till 30-06. Kan bli kladd om siktet går sönder och behöver repareras om man har kört på lite grövre kaliber. Och , ja det går att se om så är gjort när man plockar isär kikaren. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Januari 10, 201610 yr Lite av nyfikenhet, men hur kan man se vilken kaliber som har skjutits? MVH Johan
Publicerat Januari 10, 201610 yr Man kan inte se kalibern .Det som verkstan kan se det på är att där tydligen sitter någon form av "säkring " ,eller vad man ska kalla det , som utlöser vid stark rekyl. Vet att det är så på pulsars sikten Skickas från min iPad via Tapatalk
Publicerat September 24, 20169 yr Hej på er. är väldans sugen på att prova ATN X sight II Glodde genom första gen när Dansken hade en och jag blev som den prylnörd jag är väldigt intresserad. Men.... 3-14 eller 5-20 frågan är hur pass upplösningen är på 20ggr...? Erfarenheter eller skit i dem tips innan jag lägger mina surt förvärvade pengar ?
Publicerat September 24, 20169 yr På de klipp som finns på Youtube verkar bilden bli väldigt pixlig/smetig vid förstoring - det som gör att jag inte slagit till på siktet. Finns från 6990:- så det är inga stora pengar men utan att kunna testa själv innan köp blir det till att låta det vara för min del.
Publicerat September 24, 20169 yr Drömmen hade ju varit ett termiskt clip on sikte. men prislappen skrämmer.