Publicerat Januari 22, 201511 yr Detta är en populär post. Fick i dag klar en liten skapelse. Blad: Rostfritt RWL-34, 90mmSkaft: Stabiliserad Redwood Burl, Mammutbete & TennSlida: Rårandsläder
Publicerat Januari 23, 201511 yr Fick i dag klar en liten skapelse. Blad: Rostfritt RWL-34, 90mm Skaft: Stabiliserad Redwood Burl, Mammutbete & Tenn Slida: Rårandsläder 76-1.jpg Åter igen. Hantverk när det är som bäst.
Publicerat Februari 24, 201511 yr Tack för knivarna som du gjorde till mig. Helt suveränt hantverk.Kvaliten är outstanding. Tog med dem och visade upp för mina jakt kamrater och intresset är stort. Jag är övertygad om att alla knivar från din produktion kommer att visa sig vara goda investeringar. Återigen stort tack från Finland :smile: :smile:
Publicerat Mars 7, 201511 yr Ny kniv från BB verkstan beställd. Frugan fick syn på knivarna som jag lät BB tillverka och blev så till sig att jag fick lov att beställa en till henne med. Det kallar jag bra betyg.