Publicerat Januari 23, 201511 yr Hur monterar man aimpointen? Bakre klacken är ju för smal för att kunna användas med weaverfästet på micron..
Publicerat Januari 23, 201511 yr Trevlig bössa! Jag har mitt micro monterat med ett Mak fäste i främre fästet. Smidigt möjligtvis något högt. http://www.classicvapen.se/mak/455-maklick-for-aimpoint-micro-passande-svangmontage.html
Publicerat Januari 23, 201511 yr Författare Tack! Har du någon annan optik till bössan? Tänker på vilken kikare och fäste som är smartast att köpa om man samtidigt vill ha kvar de öppna siktena. På min bössa har någon tagit bort bakre siktbladet, troligen för att få plats med optik.
Publicerat Januari 23, 201511 yr Hade en Swarovski Z6i 1-6x24 EE L 2nd Generation CD-I innan på den men har flyttat den till min Helix. Hade innan dess en Nikon Monarch möjligt att den åker på igen. Både satt i ett mak svängmontage Tror jag nöjer mig med aimpiontet tycker dubbelstudsaren mest är ett närstridsvapen.