Publicerat Januari 24, 201511 yr Hittade detta guldkorn på tuben i afton! https://www.youtube.com/playlist?list=PLEi1Tkmjjh8QEDPyq8I4kTvk9XI_lU3jd Jösses vad jag ångrar att jag snålade ur på en GTI ultra sporter i grymt skick för drygt 1år sedan
Publicerat Januari 24, 201511 yr Hittade detta guldkorn på tuben i afton! https://www.youtube.com/playlist?list=PLEi1Tkmjjh8QEDPyq8I4kTvk9XI_lU3jd Jösses vad jag ångrar att jag snålade ur på en GTI ultra sporter i grymt skick för drygt 1år sedan Det kommer fler! Är du intresserad av de senare ultra xs?
Publicerat Januari 25, 201511 yr Det var inte en gti från butiken i Piteå för 14lök? Bra du inte tog den !
Publicerat Januari 25, 201511 yr Författare Det var inte en gti från butiken i Piteå för 14lök? Bra du inte tog den ! Den var det. Hurså?
Publicerat Januari 25, 201511 yr Men dra ballen i gruset, vilka häftiga filmer!! Fick en intensiv känsla av att jag kanske ska vara lite mer rädd om min lilla vän nere i skåpet, den är trots allt ett resultat av en hel del mantimmar..
Publicerat Januari 25, 201511 yr Och vi vet alla att den känslan försvinner nästa gång den kommer ut, Browning och flinta är väl gängse elddon i Rimbo.
Publicerat Januari 25, 201511 yr Författare Bulldog!!! Hoho blev ju ruggigt nyfiken på varför det var bra!?
Publicerat Januari 25, 201511 yr En bekant köpte den och ägde den 3 dagar innan han skickade tillbaka den. Vägrade ladda om, stiften gick ofta ur med för liten kraft. Strulig automatsäkring.
Publicerat Januari 25, 201511 yr Dessutom flisade sig spången :/ tror den vart lagad på mindre lämpligt sätt
Publicerat Januari 25, 201511 yr Författare Åfan!! känns liiite bättre nu att den blev stående kvar i bunkern när jag gick ut Hade det inte varit för en jordvärmepumpsanläggning, bokad hundvalp och Blasern på samma år så hade jag handlat direkt. Nu försökte jag byta bort Benellin men snålade/surade ut när andra också snålade