Publicerat Januari 29, 201511 yr Grisen skrek till i skottet. Gick 250m. 100m över ren snö. Inte en blod droppe gick att se. Någon cm lägre och de hade varit bom. Släppte efter 200m å hörde hur hon luggade död gris. Bara att gå in och hämta. Spetsen på hjärtat va kluven och allt blod stannat i kroppshålan. Är väl anledningen till att inget blod syntes över snön. Antar att kulsplitter eller bensplitter skadat hjärtat.
Publicerat Januari 29, 201511 yr Författare Bra o bra vet jag inte men enkelt när nästan hela spåret går över öppen åker Sen är ju Signe unghunden och behöver rutin så jag tänkte att hon fick prova även om jag va o väldigt osäker på träffen... Blackie satt klar i bilen ifall det skulle strula. Fick lite film med, lägger väl ut den så småningom men tyvärr hade jag tydligen vatten på linsen...
Publicerat Februari 4, 201511 yr Varför stack du den inte? [emoji1][emoji1][emoji1] Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Februari 4, 201511 yr Författare Varför stack du den inte? [emoji1][emoji1][emoji1] Sent from my iPhone using Tapatalk Jag har ju inte skjutit på den, då är den nog död