Publicerat Oktober 24, 200619 yr Jo här har ni mej,, En jakttokig gotlänning på 24höstar!! Har jagat sen jag var 15år,, Har ingen i släkten som jagar,, Men det har kommi genom vänner o bekanta,, Jagar allt vilt,, men har som favorit Räv o har jakt med drivande hund,, Äger en dubbelchampion drever (Linto) gillar även stark viltvård o viltuppfödning,,, Har provat allt från fasan, rapphöns, änder till skogshare,, just nu bara fasan o rapphöns,, Är aktiv drevprovs domare o sitter i styrelsen i Gotlands dreverklubb samt som ungdomsansvarig i Gotlands skarpskytte o jägaregille!! Hej!!!
Publicerat Oktober 24, 200619 yr Välkommen. Är också drevprovsdomare på drever, ska bli kul att diskutera drever med dig i framtiden. Har lite åsikter om drevern som kan vara lite kontroversiella eller vad det nu heter!
Publicerat Oktober 25, 200619 yr Välkommen, Leverade nyss tre stycken svart,vita drevervalpar från Småland. Var lite sugen att behålla en av dom Kul med en dreverägare här på forumet
Publicerat Oktober 25, 200619 yr Välkommen. Har lite åsikter om drevern som kan vara lite kontroversiella eller vad det nu heter! He he,ja citerar mats bengt där,klockrent! ;D. (David har drever å jag tax,som vi debatterar rått men hjärtligt)Ser mig skyldig till att du hittade sidan,Välkommen!
Publicerat Maj 24, 200719 yr Grattis till fint reportage i JJ (för intresserade JAktjournalen nr6 sid 6-9) David jobbar mycket utan dator därav hans lilla aktivitet vid datorn.
Publicerat Maj 24, 200719 yr ;D.. välkommen till jaktsidan david!.. här kommer du granterat trivas!... ;D
Publicerat Maj 24, 200719 yr Kaninjakt på Gotland är kul har jag hört... fast kanske inte med drever då... Välkommen!