Publicerat Februari 10, 201511 yr Finns det några bra skjutbanor, för kulskytte, i eller kring Skellefteå? Vet att det ska finnas en på Hedensbyn med en 300 meters vall men hittar ingen information om den, när har den öppet? måste man var medlem? osv..Eller finns det några andra skjutbanor som jag borde sikta in mig på?Samt finns det något gäng som samlas och skjuter ibland? skulle ju vara trevligt att inte alltid vara ensam. // Adam
Publicerat Februari 12, 201511 yr Författare Inga Skelleftebor här eller finns de helt enkelt inga skjutbanor? [emoji53]
Publicerat April 20, 201511 yr Tjena, I Bureå finns det en bra långbana. Hedensbyn oxå men jag gillar Bureå bättre. Var jagar du?
Publicerat April 20, 201511 yr Författare Hej!Har hittat mig till skjutbanan i hedensbyn och skjutit en del där, har även fått reda på att det finns en trappbana utanför kåge som lär besökas till sommmaren Jagar i Hökmark utanför Lövånger.