Publicerat Februari 11, 201511 yr Jo är det någon här som vet eller har någon bärsele för barn som man har på ryggen? Finns de någon särskild "vildmarks" bärsele som är mer som en stol? Lite mera skydd än en vanlig som jag har just nu. Sent from my RM-914_eu_sweden_408 using Tapatalk
Publicerat Februari 11, 201511 yr Jag har en haglövs bärsele ligger någonstans hemma. Knappt använd då latheten övervann ambitionerna. mvh/Urban
Publicerat Februari 11, 201511 yr Författare Men perfekt!!! Jag som letat så länge efter en rejäl,kikade upp den nu å den blir de att köpa! Kanon tack för tipset! Haha latheten
Publicerat Februari 11, 201511 yr Du kan köpa min om du är intresserad. Yngsta grabben är 9 nu. mvh/Urban
Publicerat Februari 11, 201511 yr Författare Jag ska fundera lite på det, jag återkommer om de blir aktuellt
Publicerat Februari 11, 201511 yr Jag har en Osprey, den är lätt, stabil och med bra justeringsmöjligheter. Tittade på en Haglöfs men den är väldigt simpel i jämförelse tycker jag.
Publicerat Februari 12, 201511 yr Jag använde bärsjal till mina barn. Har både fällvandrat, stängslat och jagat med barn i sjal.... Jag tycker att det är bättre och följsammare än de övriga bärsystem jag testat - och det var rätt många med tanke på att inget av mina (kolik) barn accepterade vagn.
Publicerat Februari 12, 201511 yr Sjal funkar säkert bra till mindre barn, men min dotter som var dryga året i höstas vill ju se omkring sig. "jaga äjj" som hon säger hela tiden [emoji1] , kolla på omkullfallna träd och annat spännande.Så en oöm bärstol med bra komfort tycker jag funkar bäst om barnet är lite äldre och intresserad av omgivningen.
Publicerat Februari 12, 201511 yr Har en Bergans, bra att bära och bra komfort för barnen, dessutom bra skydd när regnskyddet är på.
Publicerat Februari 12, 201511 yr Författare Mycket bra tips, men de känns bäst med en bärstol. Hon blir snart 1år så då är det som Peter c säger, är roligast å sitta bekvämt å kika runt