Publicerat Februari 13, 201511 yr Jag tänkte köpa en ny jaktradio. Jag har läst en del tester och varit inne på många forum. Men dom flesta trådar och tester är ju några år gamla. Jag är lite sugen på en zodiac team pro waterproof och undrar om det är någon som har erfarenheter av just den radion? /Tobbe
Publicerat Februari 13, 201511 yr Jag har en dylik (31:a) & är nöjd. Liten & låg vikt samt lättmanövrerade menyer. Gick ifrån Lafayette efter micro 2, ,3 & 4. Mest för att testa något annat och förhoppningsvis bättre & ffa vattentätt. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Februari 13, 201511 yr Författare Låter ju bra det! Va lite inne på Lafayette 5:an faktiskt. Men känner lite mer för Zodiac, huvudsaken är att det är bra kvalité och lång räckvidd. Räckvidden är ju lite svårt att jämföra med 31:an, men funkar tillbehören bra?
Publicerat Februari 14, 201511 yr Öronmussla & laddare funkar utan anmärkning. En bra grej med öronmusslan är att den skruvas in med 2 skruvar och sitter rejält - inga stickkontakten som råkar åka ut i tätningarna. Så är det väll på de flesta nu mer men på Micro 4:an var det rätt ofta kontakten hoppat ut utan att jag upptäckte det... Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Februari 15, 201511 yr Jag har 2st såna, 155/31, och är nöjd. Kör med blåtandsadapter o soundscope vilket jag tycker ät perfekt, slipper sladdar o grejer.
Publicerat Februari 15, 201511 yr Författare Ja, det låter ju smidigt! Men kvalitén på radion känns bra då? Jag bryr mig egentligen inte så mycket om nån 5 hundring hit eller dit utan är ute efter en riktigt bra radio. Den äldre Pro + finns ju också att köpa fortfarande.