Publicerat Februari 21, 201511 yr Hej kan ni rada upp vilka rakrepeterstudsare som det är pipbytarsystem på?
Publicerat Februari 22, 201511 yr Blaser R8 & R93 Merkel helix Edit: tog bort Maralen - tack strävhår!
Publicerat Februari 23, 201511 yr Heym sr30. Nja - ska vi vara petiga är det ingen "pipbytare" i lagens mening, det är växelsatser på den dvs varje pipa räknas som ett vapen. /T
Publicerat Februari 23, 201511 yr janne stenroos på Åland gör pipbytar system till viken bössa som helst nästan ...
Publicerat Februari 23, 201511 yr Rakrepeter? När man lyft spaken så drar man spaken rakt bakåt...... Det är ju rakt och det är ju repetering, eller? /T
Publicerat Februari 23, 201511 yr När man lyft spaken så drar man spaken rakt bakåt...... Det är ju rakt och det är ju repetering, eller? /T Såklart, förmodligen exakt det TS ville åt.
Publicerat Februari 23, 201511 yr När man lyft spaken så drar man spaken rakt bakåt...... Det är ju rakt och det är ju repetering, eller? /T Både humorist o logiker du
Publicerat Februari 23, 201511 yr Är skit nöjd med vår blaser r8 riktigt underbar bössa //Simon. Fint skare va serru
Publicerat Februari 24, 201511 yr janne stenroos på Åland gör pipbytar system till viken bössa som helst nästan ... Finns det fler som gör det? Om jag inte får min Sako att skjuta som den ska nu efter kolvfix och ny kikare är jag sugen på att låta konvertera den till något trevligt, kanske 7mm-08 + något annat i kort hylsa. Skickat från min telefon
Publicerat Februari 24, 201511 yr jag är nöjd med blaser r8 och helixen. var även nöjd med blaser r93 innan.
Publicerat Februari 24, 201511 yr Bergara B11 (Väldigt välskjutande pipor) Ja, den repeterar också rakt. Väl man lyft spaken...... /T