Publicerat Februari 23, 201511 yr Har en gråtik som är skendräktig, åtminstone hoppas jag det annars är hon bannemig jungfru Maria Är ju jäkligt slö och spänd över buken, ovillig att motionera och allmänt stissig. Är ju inget unikt och har läst på hur man kommer tillrätta med det men frågan till er som är mer van vi fenomenet är om det är återkommande på individer?
Publicerat Februari 23, 201511 yr Har dom väl börjat m skendräktighet så brukar det fortsätta tyvärr iaf enligt vad jag hört o det stämmer på min 7 åriga tik ,hon är mitt i skendräktigheten nu. Jobbig period. / per
Publicerat Februari 23, 201511 yr Min ena labbe tik blev det efter hennes första löp. Samlade ihop grejer och bäddade och blev fruktansvärt vaktig mot andra hundar. Så nu när hon är på G att löpa så åker alla lösa grejer i huset in i lådor och så ökar vi hennes motion mycket. Typ promenad,löpning eller cykling. Nu har hon löpt tre gånger till och då har det klarat sig fint. Sen om det är det vi gjort eller om det gett sig av sig självt vet jag inte riktigt men vi har ju iallafall sluppit det.
Publicerat Februari 23, 201511 yr Tror även jag att dom är benägna att prenumerera på beteendet. [emoji57]
Publicerat Februari 23, 201511 yr Författare Röck ju undan mycket av motionen rätt bryskt iom att säsongen tog slut. Men nu går det inte att varken cykla eller springa - blåvägrar.
Publicerat Februari 23, 201511 yr Min tik började va skendräktigt när hon var4-5 någonting och är det fortfarande när hon ska bli 12 i maj.. Hon löper bara en gång var tionde månad dock tack och lov..
Publicerat Februari 23, 201511 yr Min tax började i 4 års ålder och det fortgår än värst är ju att hon skenvalpar varje jävla vår
Publicerat Februari 23, 201511 yr Är hon skendräktig brukar några dagars svält hjälpa och gärna motion också en hund klarar några dagar utan mat utan att fara illa. Sedan att förebygga så gäller lite mat och mycket motion nästa löp om du inte ska para, funkar som i naturen nödår= inga valpar Finns även medicin mot det men jag gillar naturliga vägen bättre