Publicerat Oktober 27, 200619 yr Fan va irriterad jag är. Kom just hem från Fritid&Vildmarksliv i Piteå med nya bössan. Tikka T3 Varmint i kaliber 270 win. När jag ska mata i första skottet i magasinet så går det inte i! Så jävla klåpig kan jag väl inte vara så att jag inte kan mata magasinet, tänkte jag. Men det går inte. Kollar då närmare på magasinet och där står det ett stort M! Alltså så sitter det ett magasin från en T3:a i kaliber 22-250 Rem, 243 Win, 260 Rem, 7 mm-08 Rem eller 308 Win! > Ska ringa och väcka dom tidigt imorgon. Nu tar det väl säkert flera veckor innan jag får nya magasinet...
Publicerat Oktober 27, 200619 yr Fan va irriterad jag är. Kom just hem från Fritid&Vildmarksliv i Piteå med nya bössan. Tikka T3 Varmint i kaliber 270 win.När jag ska mata i första skottet i magasinet så går det inte i! Så jävla klåpig kan jag väl inte vara så att jag inte kan mata magasinet, tänkte jag. Men det går inte. Kollar då närmare på magasinet och där står det ett stort M! Alltså så sitter det ett magasin från en T3:a i kaliber 22-250 Rem, 243 Win, 260 Rem, 7 mm-08 Rem eller 308 Win! > Ska ringa och väcka dom tidigt imorgon. Nu tar det väl säkert flera veckor innan jag får nya magasinet... Det var tråkigt för Dig och den nya knallpåken. > Du får göra om den till en enskottsbössa tills vidare.
Publicerat Oktober 27, 200619 yr AAARRGHHH!!!!......ring tidigt!..helst till hem telefon, mobil samtidigt, gärna samtidigt som du bankar på dörren med slägga!!.....illa sånt, frågan är om det är dom eller fabrik som står för fadäsen? spelar ingen roll iof, det är säljaren som skall ordna till det i rödaste rappet!!
Publicerat Oktober 27, 200619 yr AAARRGHHH!!!!......ring tidigt!..helst till hem telefon, mobil samtidigt, gärna samtidigt som du bankar på dörren med slägga!!.....illa sånt, frågan är om det är dom eller fabrik som står för fadäsen? spelar ingen roll iof, det är säljaren som skall ordna till det i rödaste rappet!! Ja..det går säkert fortare å smärtfriare om man river upp himmel å jord...
Publicerat Oktober 27, 200619 yr Författare frågan är om det är dom eller fabrik som står för fadäsen? spelar ingen roll iof, det är säljaren som skall ordna till det i rödaste rappet!! Bössan är begad så fabriken är oskyldig, jag sitter här och försker dränka sorgen Ska ställa klockan så jag ringer dom INNAN som egentligen öppnar!!!
Publicerat Oktober 27, 200619 yr -------------------------------------------------------------------------------- Luuuuuuuuuuuugn lugn, andas räkna till 10. Är trots allt ett litet fel som lätt kan åtgärdas. Ring dom imorgon, jag lovar att det löser sig. Prata bara med Seved eller Johan så löser det sig säkerligen så snabbt det går.
Publicerat Oktober 28, 200619 yr Författare Jo nu känns det lugnt , men imorrn när vak begäret sätter tills så är jag inte nådig Alla är ju människor och kan göra fel, men det är min enda studsare och vad ska jag göra söndag morgon?? Fasen också!
Publicerat Oktober 28, 200619 yr Jo nu känns det lugnt , men imorrn när vak begäret sätter tills så är jag inte nådig Alla är ju människor och kan göra fel, men det är min enda studsare och vad ska jag göra söndag morgon?? Fasen också! Du borde nästan få något i kompseation för besväret.
Publicerat Oktober 28, 200619 yr Bara lugn, det ordnar sig säkert. Bössan går ju utmärkt att använda till du får rätt.
Publicerat Oktober 28, 200619 yr Författare Jag har pratat med Seved idag och har jag tur så får jag magasinet på fredag. Det skulle vara kul att veta hur det gått så snett