Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mina smilisar är borta :(

Featured Replies

Publicerat

Har tappat smilisarna, vet inte hur men borta är dom. Sitter med en IPad och försöker använda dom Som är på den istället men dom fastnar inte heller i trådarna. Nån som har ett tips?

Publicerat

Skriv dom med ; och) så blir de såhär ;)

//Simon. Fint skare va serru

Publicerat
  • Författare

Skriv dom med ; och) så blir de såhär ;)

//Simon. Fint skare va serru

Ok, skall pröva, men igår blev det inga när jag gjorde så. Det konstiga är att nu har jag loggat in mig på datorn och då finns hela verktygsfältet med men på paddan så saknas det??? :sad:

Publicerat

Det är samma här. Fast jag har Samsung. Sidan har inte det som behövs för att man ska få tillgång till smilisarna och textredigering. Tyvärr. Jag har gjort ett papper med smilisarna på och dess koder. Funkar kanon! :)

Publicerat
  • Författare
Det är samma här. Fast jag har Samsung. Sidan har inte det som behövs för att man ska få tillgång till smilisarna och textredigering. Tyvärr. Jag har gjort ett papper med smilisarna på och dess koder. Funkar kanon! :)

Anade det eftersom dom finns på datorn men ej på plattorna. :)

Publicerat

Felet ligger i er browser och inte i forumet så det kan jag dessvärre inte hjälpa er med...

Publicerat

Felet ligger i er browser och inte i forumet så det kan jag dessvärre inte hjälpa er med...

Ok... jag har provat firefox, ie och opera. Inget av dom funkar. Vad rekommenderar du för browser då?

Publicerat

Ja och chrome..

Publicerat

Då har du snarare varit inne och fipplat med dina inställningar... Jag kollar på din användare och se om det är något jag snabbt kan fixa. ;)

Publicerat

Detta är skrivet i standardeditorn.

:sleep:  :smile:  :thumbsup:  :tongue:  :pinch:  :cool:  :woot:

...och detta i fullständig editor.

:thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:

/Wizard

Publicerat

Nej, det ser helt rätt ut och det är bara att klicka på smileyn i verktygsfältet så får du upp alla smileys som finns tillgängliga.

Prova igen!

Publicerat

Nej, det ser helt rätt ut och det är bara att klicka på smileyn i verktygsfältet så får du upp alla smileys som finns tillgängliga.

Prova igen!

Inga problem på datorn, men på plattan finns inte det verktygsfältet alls. Hade jag kunna lägga in en skärmdump på plattan så skulle jag visa dig hur det ser ut. Men det går ju inte heller då jag bara kan välja mellan kamera, video och dokument... och inte hämta bilder någonstans. Funkar på datorn, men inte på platta.

Publicerat
  • Författare

Inga problem på datorn, men på plattan finns inte det verktygsfältet alls. Hade jag kunna lägga in en skärmdump på plattan så skulle jag visa dig hur det ser ut. Men det går ju inte heller då jag bara kan välja mellan kamera, video och dokument... och inte hämta bilder någonstans. Funkar på datorn, men inte på platta.

Samma här på datorn är det framme men inte på Ipaden.

Publicerat

Jag skrev om detta i en annan tråd och då förklarde Wizard varför det inte funkade. Både han och jag verkar ha glömt det...

Publicerat

Jaha, jag trodde du menade datorn nu? Du skrev ju Firefox, IE, Opera och chrome - det tog jag som att du pratade om en dator... IE finns väl inte till iPad eller?

Surfplattor funkar det sådär med och det är för att de flesta mobila browsers inte har en fullständig implementation av alla funktioner.

De stänger också av stora javascript t ex för att minimera bandbredd och det är inget jag kan kontrollera härifrån. 

Själv använder jag aldrig den funktionen utan jag skriver själva koden för varje smiley för med tanke på hur få/sällan man gör det så går det betydligt snabbare.

Publicerat

Nackdelen är att jag inte kan göra kursiv stl, fet stil, ändra teckenstorlek,färg och liknande heller på plattan. Men man får ju fram det man vill ha sagt.

Just nu stör jag mig mest på att jag inte kan lägga in bilder från plattan. :dry: Får dra igång datorn nån gång.. ;)

Publicerat

...eller så skaffar du en riktig mojäng som följer industristandarden (Android host host...)  :tongue:

Publicerat

Har android ju.... jag har en platta, inte en padda... :tongue: Samsung Galaxy tab 3.. :) Gillar det skarpt. Bara två saker jag saknar (förutom sakerna här på sidan) och det är blixt och en "notifieringslampa" som talar om när något behöver uppmärksammas.

Jag är allergisk mot saker som det sitter ett fult litet "i" framför... :sleep:

Publicerat
  • Författare
Har android ju.... jag har en platta, inte en padda... :tongue: Samsung Galaxy tab 3.. :) Gillar det skarpt. Bara två saker jag saknar (förutom sakerna här på sidan) och det är blixt och en "notifieringslampa" som talar om när något behöver uppmärksammas.

Jag är allergisk mot saker som det sitter ett fult litet "i" framför... :sleep:

Inte jag :) formligen älskar den snabbaste av dom snabba ;)

Publicerat
Inte jag :)
formligen älskar den snabbaste av dom snabba ;)

Tur för tillverkarna att folk tycker olika. :yes: