Publicerat Mars 16, 201511 yr Ska köpa en hagelpump mest för skoj skull o undrar därmed vilken som anses bäst för under 10 000kr? Lutar åt en supernova nu men det är mest pga hörsägen. Är mossberg bra prylar?
Publicerat Mars 16, 201511 yr En kompis har en Nova i Camo , och det är enda exet som tagits in av Sako /Beretta. Jag tror den är till salu, och den håller sig nog inom dina ramar / P
Publicerat Mars 16, 201511 yr Jag har provat en hel del i pumpväg och ägt två st. Winchester (äldre än nya SXP) är solklar favorit för mig, tex modell 12, 120, 1200, 1300.
Publicerat Mars 16, 201511 yr Författare Kul med bra svar En ny supernova kan jag få för 9000kr i svart vilket jag vill ha isf. Winchesters äldre är intressanta men har inte hittat någon i det närmaste nyskick vilket jag vill ha. Får ha koll på blocket
Publicerat Mars 16, 201511 yr En ny Supernova ligger på 8500 hos Jakt.se.... Bara ett tips! ;-) Har själv ett gäng Benellis men endast halvautomater, så jag kan tyvärr inte säga något om deras pumpar!
Publicerat Mars 16, 201511 yr Jag har haft en Nova, förstocken har ett jäkla rassel, även för en pump och även om man drar till justerskruvarna. Du har dock totalfel inställning, du vill inte alls ha en pump i nyskick. Du vill ha en riktigt insliten jävel som går som smör.
Publicerat Mars 16, 201511 yr Här har du en 1300: http://www.norajaktosportskytte.se/sv/vapen-begagnade/hagel-pump/?sort=artnr&sort_0_top=name&sort_0_bottom=artnr Ring först bara för de är inte så noga med att uppdatera sidan...