Publicerat Mars 19, 201511 yr Suck jaktsäsongen slut. Både hundarna och jag har abstinens svårt att vänja sig vid att inte jaga minst en dag i veckan. Suck!:-( ca 5 månader tills det börjar igen. Får väl gå här och hoppas på något eftersök. /Reine
Publicerat Mars 19, 201511 yr Trist när rävsäsongen är över..nästan så man skulle flytta norrut så man fick en månad extra.... Som tur är går den svenska sommaren fort förbi..och till hösten finns det som vanligt mängder med räv..
Publicerat Mars 19, 201511 yr De e tur att de finns kråkor o jävelskap! O vi har mängder med dom gässen e ju roliga att jaga på skyddsjakt! Känns knappt som de e över xD //Simon. Fint skare va serru
Publicerat Mars 19, 201511 yr Ja kråkfåglar finns det att skjuta ett tag till..samt diverse skyddsjakt...ska se om jag kan ta mig an en grävling i helgen....
Publicerat Mars 19, 201511 yr Ja kråkfåglar finns det att skjuta ett tag till..samt diverse skyddsjakt...ska se om jag kan ta mig an en grävling i helgen....Aa hehe vi ska på dom 2 ggr nu i helgen. Aa fick du de nya uppdraget? //Simon. Fint skare va serru
Publicerat Mars 19, 201511 yr Japp,..jag ska se vad jag kan göra för att få bort den,... Blir det kråk,gås eller trut i helgen?