Publicerat Mars 20, 201511 yr Det finns ju femmtioelva olika produkter därute, så jag är nyfiken på vad ni använder. (Då kan jag köpa rätta grejor direkt.) Använder ni olika produkter för kula och hagel??
Publicerat Mars 20, 201511 yr Här är en tråd om vapenvårdsprudukter:http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/49953-vapenv%C3%A5rdstr%C3%A5den-vad-anv%C3%A4nder-ni//page__view__getnewpost
Publicerat Mars 20, 201511 yr Solvent: Shooters choice är fantastiskt bra, ljusår bättre än hoppes no 9 Kopparlösare: Föredrar sweets före shooters choice pga. bättre konsistens Olja: FP-10 eller CLP beroende på dagsform. Fp-10 innehåller inte teflon. Forrest foam har jag slutat använda. Tycker det är ganska värdelöst. Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Mars 20, 201511 yr Köper symaskinsolja på ica för 20kr till hagelbocken, en sådan flaska borde räcka länge med tanke på att jag haft min något år och det är 9/10 delar kvar.