Publicerat Mars 22, 201511 yr Jag drar igång en ny tråd för årets plåtjaktstigar. Säsongen drog igång för egen del idag i Hovmantorp - 155/180 skrapade jag ihop. La en hel del på station 3 där jag sköt första smällen för sent och kom i tidsnöd på andra smällen. Station 8 tappade 8 i första smällen - låg för högt... Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Mars 22, 201511 yr Va oxå i hovmantorp, lyckades fylla stigen.. [emoji106] Sköt du övre figuren först? [emoji3]
Publicerat Mars 22, 201511 yr Författare Va oxå i hovmantorp, lyckades fylla stigen.. [emoji106] Sköt du övre figuren först? [emoji3] Bra skjutet! Nja, jag skulle gjort det men insåg att att det inte var en överdrivet bra idée när den var en bit ut så jag gick på nedre först fast efter stenen och sköt i blinderingen på granen på andra smällen... Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Mars 22, 201511 yr Man räknar alla hagel i lappen upp till tio stycken, alltså max tio poäng per skott.
Publicerat April 5, 201511 yr Årspremiär i Härad idag, blev tvåa på 159 efter kompisen som sköt fullt, andra kompisen sköt också 159 och blev trea i yngre oldboys. I äldre oldboys vann en annan bekant Olle Andersson, 86 bast, 160p, imponerande!!
Publicerat April 5, 201511 yr Författare Nån som ska till bodafors å göra bort sej imon? Nej, det blir Liatorp för min del. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat April 6, 201511 yr Författare 153/180 i Liatorp idag[emoji15] Jag lyckades iaf peta in 38 hagel i insattsharen - alltid något... Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat April 6, 201511 yr 178/180 blev mitt resultat i bodafors.. Lär knappast räcka till någon pallplats iaf. [emoji14]
Publicerat April 10, 201511 yr Imorgon fyller vi bilen och åker till Trollhättan, 2 st 200 stigar där, brukar vara bra! På söndag blir det Frövi, norr om Örebro.
Publicerat April 18, 201510 yr Imorgon bär det av till Vingåker, en trevlig stig, insatsskjutning på sporting finns det.
Publicerat April 26, 201510 yr Tappade nio i Nässjö idag.. Mycket korta håll som vanligt i Nässjö [emoji12]
Publicerat April 26, 201510 yr Finns en del klubbar som fortfarande har sponsrade priser, men de blir färre å färre tyvärr..
Publicerat April 27, 201510 yr Var i Stegeryd igår på årets första bingo, 18-22m till målen, trevligt och få skjuta lite..
Publicerat April 27, 201510 yr Finns en del klubbar som fortfarande har sponsrade priser, men de blir färre å färre tyvärr.. Tvärtom, många stigar har "skitpriser", Biltema grejjer, grillar, sekatörer, brödrostar och kläder i antingen small eller XXXXL, dvs sånt som företag skänkt för att bli av med skiten. Hur kul är det att vinna sånt?? Tyvärr för sällan det är vettiga priser. Vi har diskuterat detta mycket och vi är överens att det bästa är pengapriser. Nackdelen är såklart att mindre pengar går till klubben. Men samtidigt är det ett jävla skitjobb att tigga priser. Tror med säkerhet att en hel del stigar försvunnit för att folk har tröttnat att åka där man får massa smäck i pris.
Publicerat April 27, 201510 yr Ja jämför med hur de va förr, när man vann bra grejer.. Självklart e de bättre med pengar än skitsaker! :-?
Publicerat April 27, 201510 yr Ja jämför med hur de va förr, när man vann bra grejer.. Självklart e de bättre med pengar än skitsaker! :-? Passar ju dig annars... Skit ska skit ha...
Publicerat April 27, 201510 yr Passar ju dig annars... Skit ska skit ha... Jo de vet väl du [emoji12]