Publicerat Mars 23, 201511 yr Någon som kör med det? Typ x3-x4 fast förstorning vill jag ha och ska kosta max 2000kr. Någon som har förslag på något bra? Tänkt köpa ett Eotech xps2 sikte och köra med det till den. Någon som testat Sightmark 3x Tactical Magnifier?
Publicerat Mars 24, 201511 yr Författare Har även kollat på Vortex SPARC II tillsammans med Vortex VMX-3T 3x Förstoringslins, någon som testat det? Anledningen till att ha Magnifier är att även kunna använda bössan där det är mer öppet landskap som passkytt.
Publicerat Mars 24, 201511 yr Tror ingen här har testa det här faktiskt men tanken är god dock tror jag det är bra att köpa sikten som är avsedda för att montera med en sån så det inte bli höjdskillnad mellan montagen
Publicerat Mars 24, 201511 yr Författare Spontanköpte just ett Aimpoint till, en gubbe på "Viltpassets köp&sälj Jakt&fiske" på Facebook som sålde ett Comp C3 moa 2 för 1500kr ink ringar. Skicket var riktigt bra, så kunde inte hålla mig. Får kolla runt efter nån förstorningslins som funkar
Publicerat Mars 24, 201511 yr Författare Beställde även ett "Sightmark 5x Tactical Magnifier" från USA, Någson som vet om det är okey? Dom har ju konstiga regler kring export av kikarsikten, men eftersom det inte är något kors eller någon punkt borde det väll gå som kikare?
Publicerat Mars 25, 201511 yr Inga problem till Sverige. Det är faktiskt väldigt få sikten som idag är förbjudet att ta till Sverige. Men reglerna är krångliga så de flesta handlare har egna regler för att slippa risken att göra fel.
Publicerat Mars 30, 201511 yr Författare Inga problem till Sverige. Det är faktiskt väldigt få sikten som idag är förbjudet att ta till Sverige. Men reglerna är krångliga så de flesta handlare har egna regler för att slippa risken att göra fel. Hur är det om man köper det av en privatperson? Hittade ett via ebay jag är mycket sugen på. Han var helt med på att skicka det till Sverige, men är inte så sugen på att det fastnar i tullen