April 6, 201511 yr Jag undrar om man behöver mer än ca 30cm till höger om pressen om man är högerhänt? håller på att skruva upp allt!
April 6, 201511 yr Dra fast den temporärt med nån tving eller svetstång och prova hur vidlyftig du är i svingen.
April 6, 201511 yr Tycker du ska skämmas 30 ggr om för att du lägger upp en sådan fin bild...avundsjuk så det smäller om det. Själv har man bara en "man-corner"....under trappan dessutom:(
April 6, 201511 yr Tycker du ska skämmas 30 ggr om för att du lägger upp en sådan fin bild...avundsjuk så det smäller om det. Själv har man bara en "man-corner"....under trappan dessutom:( Dags att återerövra huset låter det som.
April 6, 201511 yr Author näsvingen är inga problem, men matar man någonsin från höger, hylsa, kula från vänster eller tänker jag fel? btw, tack för snabbsvar Tycker du ska skämmas 30 ggr om för att du lägger upp en sådan fin bild...avundsjuk så det smäller om det. Själv har man bara en "man-corner"....under trappan dessutom:( tjena du ska svara på frågan o inte drägla,,,, sen ska du skicka ditt kontonummer!
April 6, 201511 yr Jag säger ju till dig, montera temporärt med tving, testladda. Känns det bra så är det bra, ändrar du dig så kan du flytta pressen senare.
April 6, 201511 yr Jag har kulor på vänster o hylsorna med krut på höger. Så jag tycker 30cm till höger låter tajt
April 6, 201511 yr Author Jag säger ju till dig, montera temporärt med tving, testladda. Känns det bra så är det bra, ändrar du dig så kan du flytta pressen senare. ah , testa har jag aldrig gjort!
April 6, 201511 yr Author på tal om kikarsikte, j-la vad man köpt swarre 3-18 swarre 1-6 helia 3-12 helia fast8 leupold 2-7 men den har jag absolut inte betalat för och den är till salu!
April 6, 201511 yr Author 40-50 cm från högra väggen försökte få in bilden men funkade ej, bad internet!
April 8, 201511 yr Själv är jag högerhänt men har pressen till vänster om mig. Vill föra i patroner med höger hand.