Publicerat April 15, 201511 yr Är inte det ett bolt in chassi? Skulle det ens gå att bädda? Christian
Publicerat April 15, 201511 yr Författare Stockskruvar inifrån... Men det ÄR trångt och tight, skulle nästan velat haft mer utrymme...
Publicerat April 15, 201511 yr Är det viktigt att allt lirar 100% ska den självklart bäddas, är den trång krävs att du börjar att sätta dremmeln i den spännande va
Publicerat April 16, 201511 yr När jag botaniserade bland de chassin som var intressanta för mig så tittade jag givetvis också på Dolphin och enligt de själva skall man inte bädda systemet. Faktum är att ingen av tillverkarna av de chassin jag tittade på säger att man skall bädda systemet då toleranserna från tillverkningen var tillräckligt bra. Dock säger det inget om toleranserna på systemet man skruvar fast och där får man nog skapa sig sin egen uppfattning tror jag... Det är nog svårt att slå en bra bäddning men är det inte gjort för att bäddas så blir det fort mycket jobb.