Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Halvautomat

Featured Replies

Publicerat

Hej, vilken/vilka hagel halvautomater rekommenderar ni?, ska fungera i ur och skur. max,10,000kr

Publicerat

Köp en begagnad Beretta eller Benelli. En beggad Beretta är inte så svår att få tag i men en Benelli kan vara lite svårare att hitta så om du vill ha en Benelli ska du vara lite envis eller så får du lägga till lite pengar och köpa en ny Benelli M2 euro.

Publicerat

Fabarm XLR5 composit , du får en ny på XXL för den pengen och den finns även i vänster.

Jag har haft 11 automater inkl Beretta och Benelli & de flesta Browning modellerna och den står sig jävligt bra.

Dock verkar just mitt ex sätta gränsen för att ladda om vid Steelmax sport 24 som inte ger tillräckligt m gas.

Jag plågar den med hypersnabba 28g testladdningar @ 536 ms samt i sammanhanget heta 34-38g jaktladdningar

Under sjöfågeljakter i dec-januari. Alla mina patrontester gör jag med min Fabarm som införskaffades efter

Jag skjutit Bock i 14 år, Men hittar du en juste begagnad Beretta ,Browning , för 10000 så lär det heller inte va fel.

När jag efter 14 års uppehåll defenitivt hade slutat tävla så ville jag inte lägga 18-22000 spänn på en automat ,

Så efter ha kollat närmare utanpå och inuti en ny Fabarm och gillat det jag såg så vart det en sådan, sen att XXL

Hade prisgaranti gjorde att jag betalade 8900 när jag visade en konkurrent som sålde dom billigare.

/P

Publicerat

Du kommer säkert får lika många svar som det finns olika tillverkare av halvautomater

Men jag säger Fabarm XLR

Publicerat

interjakt har kampanj på winchester sx3 för 9995 just nu. 

Publicerat

Vet inte hur långt du har till Torsbo, men där finns nya Berettor i intervallet 8500-10250.

Publicerat

Köpte nyligen en Benelli Comfort och det handlar om ca 11.000 i beggat men knappt använt skick, vilket var det jag letade efter. Väldigt trevlig bössa, jag gillar lättare bössor.