Publicerat April 24, 201511 yr Roade mig med att skriva en fakeannons. Jag antar att flera av er direkt förstår vilket företag jag skämtar med... http://lipoptena.blogspot.se/2015/04/tacky-kniv-som-revolutionerar-jakten.html
Publicerat April 24, 201511 yr Snyggt! Med den lödade tången så kan du tänkas börja sälja den som Take down modell dessutom.
Publicerat April 24, 201511 yr Författare Särskilt den färdigslitna vintagemodellen tror jag stenhårt på. Den kommer att gå som smör i solsken till alla nya blivna hipsterjägare från innerstäderna som vill verka erfarna.
Publicerat April 26, 201511 yr Särskilt den färdigslitna vintagemodellen tror jag stenhårt på. Den kommer att gå som smör i solsken till alla nya blivna hipsterjägare från innerstäderna som vill verka erfarna.Vill gärna reservera den hårt använda med brutet blad så att jag kan känna mig lika hård/manlig/flanellrutig som den supertuffa styggingen i 'Jägarna'