Publicerat April 26, 201511 yr Hade mycket gärna varit där men jag bor i Östersund. Det är en ganska lååång resa till Ängelholm. Det är kul att någon vågar och kommer med en sådan kollektion. Att inte följa strömmen utan tänka lite utanför GoreTex-boxen. Tänk om de även kunde komma med ett riktigt tyst tyg. D åskulle kläderna även vara riktigt intressanta för smygjägare uppe i Norrland under den senare delen av hösten när det ofta ligger snö, är kallt och vi fortfarande smyger på ståndskall och älg. Min erfarenhet är att G-1000 väven kanske är lite väl raspig mot kvistar när det är kallt. Som kläder för toppjakt i skog och ripa på fjället kommer de säkert att fungera utmärkt.Konstigt bara att de varit så hemlighetsfulla. De sa inget när jag pratade med dem... Lurigt. Det skall bli riktigt kula att se. Kanske man kan åka in på butiken i Själevad/Ö-vik och se om de kommer med något där. Tack i alla fall för tippset. Kul och hoppfullt som sagt!