Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kommer inte in på trådarna. Blir blockad

Featured Replies

Publicerat

Något är fel. Kommer inte in på min egen profil. Mitt konto måste ha blivit hackat.

Publicerat
  • Författare

Blir även helt fel dirigerad när jag klickar på någon tråd som jag inte blir blockerad på.

Publicerat
  • Författare

Nu hände något och det fungerar normalt igen. Var det någon som gjorde något?

Publicerat
  • Författare

Fortfarande galet. Klickar på min profil och hamnar på gamecalls.

Publicerat
  • Författare

Firefox står det RSS failure This rss feed has been disallowed. Medan explorer hänvisar mig till jaktsidans kalender och frågar om jag vill prenumerera på denna feed.

Publicerat

Om du kollar lite i forumet så ser du att vi har haft lite driftstörningar efter vår cache packade ihop och att vi nu har en ny front-end för vår (nya) cache - vilket kommer att krocka med er lokala cache i era browsers innan ni rensar cache.

Länkar som inte funkar klickar man bara på igen så funkar de. Det är också rekommenderat att trycka ctrl + r för att göra en reload på sidan och således inte läsa från den interna cache'n i datorn.

Det är i princip helt omöjligt att göra ändringar i en cache utan att det blir störningar eftersom vi inte kan styra över det era datorer väljer att spara undan ;)

Publicerat
  • Författare

Problemet är att jag inte kommer in på trådarna utan blir blockerad eller feldirigerad men tack för den snabba responsen. Ska testa och se vad som händer, tack för hjälpen.

Publicerat
  • Författare

Efter att ha tryckt Ctrl r lite överallt på olika sidor i forumet så verkar det lösa sig.

Publicerat
  • Författare

Fortfarande strul.

Publicerat

Problemet är att jag inte kommer in på trådarna utan blir blockerad eller feldirigerad men tack för den snabba responsen. Ska testa och se vad som händer, tack för hjälpen.

Händer samma sak för mig ibland. Antingen kommer jag in i fel tråd eller så är det "forbidden"

Publicerat

När det står forbidden så brukar jag uppdatera.. kommer oftast fram dit jag ska  :dry:

Publicerat

jag har oxå problem och får bara upp forbidden på vissa

Publicerat

Så snart DNS'erna slagit igenom (vilket kan ta några timmar) så slipper vi dessa problem.

//Niclas

Publicerat

Då var det fixat, skulle ni fortfarande länkas snett så tömmer ni webbhistoriken så är det fixat.

//Niclas

Publicerat
  • Författare

Strular när jag ska in på min profil. Hamnar på luleåskyttar och sedan hänger sig hela sidan. Har loggat ut och loggat in samt tömt webhistorik och kört reload på sidan men inget fungerar. Däremot så funkar allt annat utan problem.

Publicerat
  • Författare

Avmarkerade översta rutan om att spara cookies till favoritwebplatser och nu fungerade det. Hoppas det fortsätter så.