Publicerat Maj 3, 201511 yr Hejsan , jag har blivit sugen på en Ruger no.1 , har inte bestämt mig för vilken kaliber det ska vara men nu undrar jag hur fort man klarar att ladda om en sådan , skulle man klara att skjuta på löpande Älg på banan ? Roland
Publicerat Maj 3, 201511 yr Författare https://youtu.be/wk9YvTeev5c Träning och åter träning. Ja det är tydligen möjligt , ca 3sekunder mellan skotten , imponerande
Publicerat Maj 3, 201511 yr Jäkligt trevliga bössor! Har också varit sugen på en No:1 i 375H&H. En utmaning att träna upp sig som snabbskytt med den, kul!
Publicerat Maj 4, 201511 yr Japp, en 375 H&H ska du ha. En perfekt kaliber för Ruger no: 1. Fast jag skulle kunna tänka mig en vass 7mm eller .30 också, med så lång pipa som det går att finna.
Publicerat Maj 4, 201511 yr Jag har en i 30-06! Visst går det att skjuta godkänt med den , dock inte lika enkelt som med en repeterstudsare. I övrigt så är det en verkligt trevlig bössa!