Publicerat Maj 11, 201510 yr Hej ska skjuta upp på vargmyrans skjutbana i kågeäng i slutet på månaden är det någon som har en vägbeskrivning dit, jag bor i Byske. Jag har letat på eniro och googlat men den verkar vara helig av bara den, inga uppgifter får jag fram. Vore jätte tacksam för hjälp
Publicerat Maj 11, 201510 yr Tjena! Tidigare har det då varit skyltat skjutbana från E4 an. Har inte varit där på länge så jag vet inte om den är kvar! Mvh Fredrik
Publicerat Maj 11, 201510 yr Har kollat nu på hitta.se. sök kågeäng på hitta.se sedan går du på kartan och väljer satellit foto. Då kan du se var skjutbanan ligger. Du ska svänga in till kågeäng! Lycka till med skyttet! Mvh Fredrik
Publicerat Maj 12, 201510 yr Författare Jätte tack för det jag ska kolla. Jo den ska vara igång och fixad för året med nya grejjor för lerduveskyttet. Vet inte precis vad dom gjort men hörde det då jag skrev teoriprovet för Jägarexamen.
Publicerat Maj 15, 201510 yr Trappen har öppnat och där skjuts på torsdagar mellan 6-8. Vi har tagit 25kr/serien om man har egna skott 75kr med stål och 85kr med bly. Har inte varit dit i år, vet inte om priserna är helt korrekta. Kastaren är servad i vinter, det vet jag med säkerhet. Antingen kör man in via kågemarken, längst in fortsätter man efter en skogsväg ca 1 km. Omöjligt missa. Man kan även köra in via gamlakågevägen, vänster nästan längst upp i backen efter älgslakteriet. Inte skyltat, lite knepigare hitta... ☺ / Mangan.