Publicerat Maj 16, 201511 yr Nu behöver jag hjälp att hitta en ryggsäck igen. Sambon fyller snart år och hennes nuvarande ryggsäck håller på att falla i bitar. Jag skulle vilja köpa en ny åt henne som funkar både att ha till jobbet och i skogen. Jag tänker storleken runt 20L. Färg som inte lyser för mycket i skogen men helst inte camo utan typ mörkgrön. Gärna med någon form av fågelsäck utanpå. Alla tips mottages tacksamt!
Publicerat Maj 16, 201511 yr Jag har en 5:11 Rush 12 som jag haft i fem år,den är på 22 liter och finns även i grönt,slår vad om att den är outslitlig,fäster fågelslingor utanpå. Finns på Terräng. /Mike
Publicerat Maj 16, 201511 yr Författare Norröna Hjerkinn!! Dock 30 liter, men går ju att komprimera. /Må Den är lite i största laget. Hittar den bara som 40L. Den är också lite dyrare än jag tänkt mig. Jag har en 5:11 Rush 12 som jag haft i fem år,den är på 22 liter och finns även i grönt,slår vad om att den är outslitlig,fäster fågelslingor utanpå. Finns på Terräng. /Mike Jag gillar storleken. Den är dock lite dyrare än jag tänkt mig.
Publicerat Maj 16, 201511 yr Jag har en härkila hundförarsäck, som tyvärr inte är på 20l, utan snarare 10. Den är dock riktigt smidig att bära, och axelremmarna påverkar ej skyttet! mvh/Urban
Publicerat Maj 16, 201511 yr Författare Jag har en härkila hundförarsäck, som tyvärr inte är på 20l, utan snarare 10. Den är dock riktigt smidig att bära, och axelremmarna påverkar ej skyttet! mvh/Urban Är det denna? http://www.pnjakt.se/art/hundforarsack-harkila.phpKänns lite i minsta laget i så fall. Hittar ingen uppgift om hur mycket den rymmer. Sedan skjuter hon inte heller så det är egentligen inte så noga, än så länge...