Publicerat Maj 17, 201510 yr Vad säger de lärde om denna? För lerduvor givetvis. 1,29kr/st. Eller andra alternativ som funkar att panga på banan med? Tack på förhand. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Maj 17, 201510 yr Sköt faktiskt några sådana igår. Mild och trevlig rekyl och fina träffar på humana håll ( -30 m ) ingen patron jag skulle tävla med men som träning för att underhålla skytte helt ok.
Publicerat Maj 17, 201510 yr Det är en steelmax i billigare kläder ( hylsan) innehållet och hastigheten är i princip identiskt . Idag när man räknar tiondels ören på komponenter är hylsor m billigare ( läs sämre ) plast , culot utan firmanamn osv Ett sätt att spara in några korvören . Hade den bara laddat om min Fabarm så hade jag skjutit den utan att tveka. Jag använder den ibland som referenspatron till kronografen likväl som jag använder steelmax , och dom ger samma Jämna fart ca 400ms /
Publicerat Maj 18, 201510 yr Det är en enklare patron, sett till priset är det inget fel på den men personligen lägger jag hellre några usla ören extra på gamebores blåa (jaguar steel). Prova en låda klubb 24, se om du gillar dem.