Publicerat Maj 19, 201511 yr Nu är jag som alltid ute efter faktum iom att jakten, den möjliga skyddsjakten inletts men om det är någon som har bekymmer med eller av råkor och skulle behöva lite bistånd, dvs inom Skåne så kan jag meddela att jag gärna svänger förbi, har adekvata redskap och ett sinnelag för avskjutning. /Christian
Publicerat Maj 21, 201511 yr Jag hoppas att något tillfälle ska dyka upp - i så fall blir du den första som får veta det, C. Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Maj 22, 201511 yr Författare Tjenare, ja men det låter intressant, härligt att du hörde av dig, är väldigt intressant med detta. Christian
Publicerat Maj 22, 201511 yr Tjenare, ja men det låter intressant, härligt att du hörde av dig, är väldigt intressant med detta. Christian Hade ett rejs på gång, i en stor koloni - dessvärre visade det sig att man var tvungen att få tillstånd från aktuell kommun för att få skyddsjaga där. Trodde inte den gården var detaljplanerad. Ett försök från mig, så gott som det kunde bli På egen gård har jag inga sådana tyvärr... /M