Publicerat Maj 20, 201510 yr Är detta en Baikal av gammal modell?? De verkar ha varit lite dåliga på att skriva in modellbeteckningar i öst!!
Publicerat Maj 21, 201510 yr Författare Jo den har varit med om en del i Svenska skärgården tydligen. Inget som känns igen??
Publicerat Maj 21, 201510 yr Jo den har varit med om en del i Svenska skärgården tydligen. Inget som känns igen?? Om det inte vore för dubbeltrycket så kunde man ta den för min, så du är nog rätt ute.
Publicerat Maj 21, 201510 yr Om det inte vore för dubbeltrycket så kunde man ta den för min, så du är nog rätt ute. Är det inte för lite silvertejp på den? Jag har ett stark minne av att jag har sett att din pang är costumized. /CHristian
Publicerat Maj 21, 201510 yr Är det inte för lite silvertejp på den? Jag har ett stark minne av att jag har sett att din pang är costumized. /CHristiancostumized var ordet.
Publicerat Maj 21, 201510 yr Avsaknaden av silvertejp på Tjörnbons bilder talar väl emot att det är en så gammal modell...
Publicerat Maj 21, 201510 yr Avsaknaden av silvertejp på Tjörnbons bilder talar väl emot att det är en så gammal modell...Så där ser oanvända ut.
Publicerat Maj 21, 201510 yr Författare En Baikal då alltså! Jag har bett ägaren täcka stora delar av den med gaffa så den inte sticker ut i mängden. men den ser ganska oanvänd ut även om kolven säkert har blivit lite extra skränkt av att stå i samma ställning under lång tid.
Publicerat Maj 21, 201510 yr Här är ett hett tips för jakten från gömsle: http://www.rusta.com/se/vavtejp-p30501371.aspx