Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Trimmer till 6PPC?

Featured Replies

Publicerat

Nu kommer den frågvise fram igen, har letat igenom diverse sidor på nätet med kända och mindre kända företag. Ringt runt men...nej trimmer med tillbehör för 6ppc står inte till att finna här. Sista jag hörde med kunde nog beställa, men med merkostnader...hur mycket det nu betyder? 

Funderar på att dra till med en enkel lösning med Lee:s don och hylshållare med svarv och tolk till skruvdragaren. Dock har de ingen tolk till just 6PPC, men det borde väl gå att ta en längre tolk och slipa ner den så att det blir bra? el är jag helt ute och cyklar...  

Publicerat

Jag har en http://www.littlecrowgunworks.com/wft.htmltill mina 6 xc och 284 win. De gör en trimmer till dig oavsett kaliber. Klockrena att handla med. Funkar hur bra som helst. Trimmar lätt 100 hylsor på fem minuter.

Publicerat
  • Författare

Måste säga att den verkar onekligen bra! Har dock en .308 i skåpet också. Så det verkar som man måste beställa två st WFT. Priset i säg är inget fel på, får räkna ut vad staten tar bara.

Publicerat
  • Författare

Hmm..är nog svårt att hitta något som går snabbare än wft, men känner att jag blir låst till att bara kunna använda ett verktyg till en caliber. Skulle gärna vilja ha något liknande forster. Men har svårt att hitta styrhylsor till just 6ppc.

Publicerat

Nej, man köper den som har utbytbara koner. Jag har samma trimmer till min 6xc och 284. Kolla på den som heter 2 någon ting. Du kan ha en hållare/trimmer och hur många koner som helst. Riktigt lätt att byta och snabb att ställa in.

Publicerat
  • Författare

Måste ha missat detta, ska genast undersökas lite närmare. Tack!