Publicerat Maj 24, 201510 yr Var köper man denna som man spänner blaserfästena med? finns väl inget billigt men kanske inte svindyrt?
Publicerat Maj 24, 201510 yr Det ekomiskt förnuftiga är att trava in till välsorterad järnvaruhandlare och köpa en passande mejsel, behövs inte fullbredd, bara den passar i spåret. Vill man unbedingt äga en som det står blaser har väl vilkensomhelst välsorterade handlare irl eller på www; https://www.jakt.se/blaser/tillbehor/blaser-skruvmejsel-sadelmontage.html
Publicerat Maj 24, 201510 yr Själv köpte jag 2 st Bachomejslar med rätt bredd som jag slipade till försiktigt så inte härdningen gick ur. Betydligt billigare än originalmejslarna. //Roger
Publicerat Maj 25, 201510 yr Detta är en populär post. Om man köper en billig mejsel OCH en Dremel kan man ju både få en mejsel och skriva " Blaser" på den för mindre pengar än orginalet....
Publicerat Maj 28, 201510 yr Författare Jag slipade en bits Tänkte att blir den kass, av slipningen så har jag 49 till
Publicerat Maj 29, 201510 yr Om man köper en billig mejsel OCH en Dremel kan man ju både få en mejsel och skriva " Blaser" på den för mindre pengar än orginalet.... Ha ha - sant!